Morgonstund har guld i mund

Goda morgonstund har guld i mun.

Halv sju pallrade jag mig upp med täcket omkring mig och dunstade ner i soffan framför 'Vakna med the voice'.
Har precis sminkat klart fejjan och väntar på Elink Kling i TVrutan.
Idag är det jobb, därefter raka vägen till gymmet.
Idag bangar ingen :)))

Ikväll var det tydligen ett besök hemma hos The Double C's  inbokat.
Syrris & Hennes kärlek skulle iaf dit...
Såå då borde väl kankse jag också komma, det vill man ju.
The double G's ska hem till The Double C's.
Det är nämligen så att min kära syster och hennes boooi har båda två lite unika, vackra mellannamn på G sååå..
Det kommer ju dom få höra nu haha....

Nej tack för nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0