På rosa moln med rosa flick-drömmar

09.09 är klockan och jag ligger med mitt randiga täcke i soffan och myser.
Har nu letat mig igenom det rosa utbudet på blocket haha.
Jag lyckades ju pajja min mp3 spelare i förrgår så jag behöver nu en  ny.
Hittade massa små rosa spelare.
Bara att vänta på svar...
Hittade en sjuukt sngg tvättmaskin också.
Om jag nu hade plats för den.
En ljusrosa i 50-talsstil som ser ut som ett litet kylskåp.
Amazing...

Har ju även vart lite besviken över att den rosa stylad verktygslåda dök upp på Elitladies, men hann ta slut innan jag upptäckte detta.
Nu har jag hittat den på Mixhuset.se också.
Och är man snabb så kunde man tjäna in en hundring på blocket...
Det bör jag ha, för nu har jag en ORANGE verktygslåda...
Den ena väger liiite tÿngre.

Rosa sak 3!
Redan förra ¨året så var det ju så att Syrris fick en rosa cykel.
Jag har en svart.
Pappa som stått för våra bikes förstod ju att jag vart grymt avundsjuk och sa att vi skulle fixa en till mig också.
Nu är det dax...
Det en rosa hawaiian cruiser jag vill ha, den ska tydligen säljas på ett ställe i Eriksberg.
Jag kunde dock ligga och dreggla över en ännu lite mer slipad modell som just nu liger uppe på just blocket.
En 'Cozmopolitan' modell.
Den enda i sverige och en av dom enda fem i europa.
Meen, jag får nöja mig med den jag kan köpa här i denna stad.
Måste ta tag i det där nu.
Min cykel är så trög.
Jag ska ju givetvis ha en korg i trä på styret.

Som sagt så blir bilder ett big mission här MEN jag ska pröva.
Jag har tid på mig.

oboy
hojjen

tvättis



Jag hörde något om en grå dag idag, men genom mina persienner lyser åtminstonde solen in än så länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0