Rainman, hit me with a big Umbrella


Då var Lördagkvällen långt gången men fortfarande en liten bit att färdas innan säng-gång.
*Regnet fortsätter dra över oss...

.
behappii


Vi for hem till Dadii med blomma & Paket.God mat och trevligt sällskap.
Jätte mysigt, jag ska nog dit imorrn med.
Då skulle Syrris & Kidsen dit på fika.
Man lär ju ansluta sig till den tårtträffen lixom.
Grattis älskade pappa...

Sen vart det iaf. BIO.
Värsta jänget blev vi och alla satt all-over the bio-salong haha.
Vi såg 'Whar happens in Vegas' och den va skit rolig.
Ashton är ju vrååål snygg och roliga boys är väl det bästa man kan få.
Och så fick vi hårprodukter när vi gick in.
Och jag som aldriig har fått nåt sånt lixom, på premiärer eller nåt.
Så fick man TVÅ nu, det va ju som kääänon det :D

Nu ligger jag i soffan med täcket och mensvärk och kollar på 'Alla älskar Alice'.
Jag har inte en endsste värktablett och ingen värmedyna hellääär :(
Såå, man tager vad man haver.
Får nu ligga med en stor varm-vatten-flaska över magen min...

Nej men Tack ni snygga, trevliga för en snygg Lördags-afton.
...Imorrn är jag ledig så jag blir nog uppe ett tag ikväll ;)

Sov snyggt när eran tid infaller :D

regnis


*Vinkar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0