Resumé

Här kom Lördagkvällen, den lugna sköna efter fina stunder i värme och sol.
Försov mig DUKTIGT mycket imorse.
Började kl. 8.00 och av en liten slump vaknade jag till vid 07.21 imorse och kollade klockan.
Hajjar inte alarm-funktionen på min nya lur.
Helt ofunkis.
Jag bokstavligt talat FLÖG upp ur sängen.
Men 20 min. senare satt jag på min hojj och gav järnet ner på stan.
Helt amazing att jag fixade de.
Fäärdig på 20 röda... De är lixom inte helt jag.
Well en frukostmacka från Donken sen var man nästan helt on it igen :))
Solen gav mig energi att orka idag haha.
 Nu på eftermiddagen har vi myst hemma hos mamii.
Vi grillade hamburgezas och majskolvar, sen åt vi jordgubbar med glass.
O'Boy vad vi åt.
Jag & Syrrist åt nog mer än Andreas  t.o.m. Haha :)))
Wilmis & Viktor var där, så det vart en hel del bus och lek.
*Kärlek*

Igår gick vi oss typ igenom hela dagen kändes det som.
För ett par veckor sen så felparkerade jag min hojjj vid bibblan och hade sån fin tur så dom var där och plockade den just den dagen.
Så igår pallrade vi oss äntligen ut till Kåbo.
Jag & Syrris...
Vi gick runt i bortåt två timmar innan vi fick tag i cykeljäveln.
Sen vare grym powerwalk på eftermiddagen.
Det vackra vädret höll oss sällskap hela dagen.
Fredagkvällen - Systrarna vart själva på Lagerlöf och vi lyxade till med lite chirre och lite alcoholic.
Der var skit fräsht tyckte vi.
Vi som inte brukar chill-dricka.
Meen det va skit najs.
Taack siz!

Im broader than broadway!
Mitt liv är underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0