Rosa drömmar, jag frossar


Har nu en liten frossa i rosa saker....
Jag skrev ju ett enormt 'Tack-inlägg' igårkväll när jag kom hem från kalaset.
- Nej det försvann, ett litet utdrag var sparat i utkasst.... Inledningen typ.
Well jag fick en rosa mus av min snygga till min snygga rosa lap-top.
Matsha ska de och vem kunde ha bättre koll på det än Drottningen själv!
- Thanks daaarl.

Hittade nu denna otrooligt snygga väska to carrie this little bejbi i.

Kommer från Teknikmagasinet och kostar 499:-                                            MIN!                           
                                                              
 
             


Måste ju även köpa ett par 'stora' hörlurar nu.
I need it.
Snyggt, bra ljud, bekvämt och sitter på plats.
Här är de väääldigt billiga lurarana från Scullcandy jag hittat.
Jag överväger dock om dom är lite för stora för mig, och lite för dyra denna månad och om jag skulle nöja mig med ett par turkosa från we på jobbet istället....
Ellääär, så härmar jag min vän från Flogsta och köper ett par helvita. Helläckra.
Lurar som är helrätt...





Vidare på listan står
- Rosa kamera. MIn vart nog SNODD i lördags :(
Pga. min fylla, jag veeet.
-Rosa mp3 då min just nu är HELT osnyggis.
Tejpad och jävligt pinsam.
Thats the black truth, jag gjorde den jäkligt illa.
- Rosa plattis, då ingen av mina matshar min rosa hårfön tillräckligt bra längre...
Ska nog göra slag i saken och beställa en från nelly.se eller köpa den chock.rosa på Åhléns.
Nu har jag iaf. betalat mina räkningar och det känns vrååål-skönt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0