Sommar som kommer till mig med höga förväntingar

Goder morgon säger jag, kl. har hunnit bli 10.48.
Börjar inte förräns 12.00 idag.
Klev upp klockan 8.00 idag och slängde på mig gång-ställ haha.
En timmes morgon walk i solen, hur skönt som helst att vakna till så.
Rensa huvudet med lite skön, hög musik.
Bra start på dagen.
*Thums up*
Nöjd att jag tog mig upp.

* Ikväll är det yoga-dax.
Även detta har C gjort förr men blir nytt för twinsen.
Ska bli kul och säkert liite jobbigt också :))
* Två fattiga dagar kvar, känns såå okej ;-)
* Imorgon fyller Syrrans kärlek år så det blir väl kalas då ja!
Men jag ska vara städad i och med att de är fredag imorrn och på Lördagar jobbar man.

Det drar ju även ihop sig till en annan stilig födelsedag.
- Kan de vaa?
- Eller kan de va...?
- Eller äre båda tvåå va?

På Måndag intar man den åldern, när man blir tillåten att göra allt lixom.
26e maj blir jag 20!

Och som sagt så skiner solen i Uppsala idag. Förhoppningsvis kan den få göra det hela dagen och inte gömma sig för regn frammåt eftermiddagen.
Nu vill man bara ha bestående värme så man får komma in i shorts-användandet på riktigt lixom.
Så vi kan börja dra igång lite grillpartyn och så...
Dom tiderna längtar jag efter.
Sommartiderna...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0