Spyaaa

Jag spyr på blogg.se
Inte över att det just vart omöjligt att logga in hela dagen på grund av byte av plattform eller nåt.. Igeeen.
Nej, det tar jag.
Men då satt man nu här med mycket att skriv, många bilder att visa.
- Ja du har rätt, det vackra inlägget försvann.
Jag vet att jag inte är själv om att ha tvingast uppleva detta.
Fixa denna brist istället....

Well, aldrig blir inlägg nummer två lika bra som det första.
Så jag gör om det helt.
Tränade länge idag - en timme på löpbandet och en timme i gymmet.
Min snygga Carolina fick agera instruktör idag så nu har vi världens gymprogram haha :D
- Felt so good.
Va alltså på gymmet över två timmar idag, hur skönt som helst.

Så här såg jag ut mär jag lät svetten rinna på Nautilus idag...
Plus/Minus svart bh som byttes mot röd sporttop
Och randiga tunn-strumpor som byttes mot vita sportsockor haha...




Sen bjöds det på tacos hemma hos min mamii.
Både jag & syrris med hennes kärlek var där.
Jätte mysigt, sen hojjade jag hem och svirade om för walk.
Det vart en timmes power-walk i mina kvarter.
Hittade ett vrål bra spår/sträcka. Jag vet inte hur många joggare jag mötte.
Så det ska jag bekanat mig lite närmare med.
- Imorgonbitti kankse?

Power-walk i min underbara hood från Tommy Hilfiger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0