Sunday off...

HELT sämst har jag sovit denna natt.
Magvärken bet sig fast i mellangärdet och jag kunde endast göra desamma..
- Bita ihop, vilket inte riktigt hjälpte :(
Tog sovmorgon vilket hör Söndagar till.
Ligger nu och myser med någon Smultron-kaka framför repriser av Gossip Girl.
-Preparing for the big premier on Tuesday-

Vet inte riktigt hur jag ska bygga upp denna dag.
Vill träna.
Ska nog träna. Syrris vill kankse, men jobbar till fyra.
Carolina ska och tränar nog lite tidigare.
Hemma hos min far är det fika vid 14.00 tiden.
Kanske skulle styra upp mig här och joina min Snygging på gymmet om nån timme...
Glida över till Ferlinsgatan på kalas och lek med mina snygga sister's-childs :D

Söndag och jag är Söndagsledig.
Gör nåt värt.

wallis

Vädret håller ju tycärr i sig...
Jag som så innerligt väntar på sommaren, med riktig värme och stekig sol.
SOm sagt så skanar just min lägenhet balkong, men mina fönster är så himla lätta att smälla upp.
Så... Vad ska jag med en balkong till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0