Tack för fina Gratulationer


Som tidigare nämnt så skrev jag ett litet 'Tack-tal'  till alla som kom ihåg mig i Måndags.
Men hela inlägget försvann ju och jag upptäcket inte detta förrns någon dag efteråt, trodde jag publicerat det 'Succesfully'.
Därför har det inte blivit något mer av det.

Jag skrev iaf. några extra väl valda ord till min Ljushåriga vän från Flogsta som gav mig en så himla vacker tavla.
Vilka rader hon skrivir ner...
Jag vart helt tårögd när jag läste vad hon pillat ihop.
Nu har jag säkert tagit fram och kollat på den 20 ggr, jag vet bara inte vart jag ska sätta upp den.
Det måste lixom också vara en väldigt väl vald plats.
Jag vill ju visa upp den!

Som sagt Carolina!
- Det var en betydande gåva för mig <3 Väldigt dyrbar.

Och så Tusen tusen TACK till er alla som uppvaktade & Gratulerade mig på min stora dag.
Tusen Tack..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0