Tekniken är utom mina kunskaper, makes me cry

Äckliga dataaaaaa....
Skrev väärldens inlägg nyss om allt spännannde som hänt i mitt liv sen igår morse när ja skrev sist.
Hur hurtig jag varit.
Hur mycket jag & mina snygga tjejer svettats på gymmet och om hur trevligt det var i Flogsta hos mina vänner och vilken snygg skylt jag & min syrra grejjade på jobbet imorse.....

Men så har man väl överskridit nån 'max-tid' eller nåt så man loggas ur och ALLT vackert jag skrev förgäveees :(


ALLA TUMMAR ÄNDA NER I GOLVET & GENOM MITT TRAPPHUS ÄNDA NER I KÄLLAREEEEEN! GAAAAH

Då blir man som väldigt ledsen....

Och ingen bild kan jag slänga in här som för att kompromissa och åtminstonde göra ett kort, snyggt inlägg...
Icke, data tekniken är lite väääl mkt. emot mig just nu.
Varför är man inte en riktig stjärna på data?
Jag tyckte ju förr att jag var det, just när man kommit på att jag kunde ladda ner filmer och... Tom. se dessa filmer och.... Fan va jag kunde kirra grejjer.
Men detta?!
- No no noo.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0