The first Friday of May

Då är man sedan en tid tillbaka återigen nersjunken i soffan.
Jag ät mätt och det vart simpla nudlar till middag på Gamla Uppsala gatan ikväll.
Sämst man är, som en riktig student som inte kan eller har råd med annat än nudlar och sånt...
Hela frysen är ju fylld med godsaker.
Men det är som folk sa...
Inte vill jag ställa mig och göra ens köttfärsås till bara mig?
Kan väl iochförsig bero på att jag inte har nån micro att tina färsen i...
Ajja nudlar med god krydda och sweet chili är underskattat! Hah.

Arbetet gick känon, jag & syrris kunde luncha ihop idag vilket kändes som år och daar sen.
Tummar upp för luncher med Syrris.
Vi åt thaikyckling med basmtiris.
M M M, sen hade vi köpt med oss lite fikabröd till efterätt ;)
Lyx på fredagar haha...
Säger hon som kokade nudlar till middag och inte ens åt bröd till?

Förhoppningsvis så får jag sluta vid tolv imorgon, hoppas syrris går med på det...
Sen, sen är det mys hemma hos mig.
Våra snygga blondissar från Sävja ska ju dra till Napa och stanna där hur jävla länge som heelst verkar det ju som!!!
Såå Fridis och Carlii komer hem till MIG för att se om jag fått det nå snyggt.
Givetvis ska mina systrar joina också.
C & K.
Thats what you are.
Vi ska trycka i oss grymma pizzor och hyra rulle och bara snacka skit och njuta av varandras sällskap tänkte jag :))

Nu börjar jag bli hungrir igen och ska leta fram nåt frestande ur kylen...

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0