Unfresh becamed SO so fresh in one sec.


Jag har blivit någon.
Blivit något unikt.
Annorlunda dig - Blivit jag.
Blivit den jag är idag pga. miljarder saker.
En sån jävlar-annama-vilken-tjej, sån är jag.
Jag har dessa tankar om vad som är rätt & fel och jag säger minsann ifrån när det är fel.
Åt helvete vart det nu, det ska någon ha jävligt klart för sig.
För det finns åtminstonde två till jag känner som är sådanna
'Jävlar-annama-vilken-jäääla-jääla-bruuud'
Är man en sådan... Då är ett otrevligt nyp i baken det otrevligaste man gör.
Ikväll var det inget nyp i baken såå...
Don't make another mess like this again.
Det är inte okej. Så någon vet.




Imorgon är det Måndag och de är Sleep-over på Gamla Uppsalagatan.
Mina värdefulla tjejer kommer hit.
Mina två jag lever för.
Det var länge sen vi bara tog hand om varann.
Då ska jag nog se till så att vi kan äta nåt gott och ha de mysigt.
Givetvis blir jag nu lite glad åt att jag sejvade kycklingen *Ler*
Haha, tjejeer!
- Imorrn får vi kyckliiiing! 

Om det inte framgick tidigare så lade bild-funktionen av och det var därför ingen bild på min fina nya keps dök upp.
Tekniken lade av som sagt.
Ofunkis så det bara skriker om det.

Unfresh nu att man är hungrig och inte har en aning om vad man ska dämpa hungern med.
Jag har en liten fälla kvar i mitt söta kök.
- Ett paket smultronkakor som min mamii gav mig...
Dom är så där barnsligt goda så istället för att ta en halv kaka som Bert Karlsson gör så tar jag med mig två!
Nu äre dock bara några kvar så det är väl bäst att trycka i mig dom så jag slipper frestas.
Och just kom jag på att en trevlig liten chokladbit ligger och ropar på mig i väskan.
Jag & C unnade oss tre småbitar idag när vi skulle bege oss hemmåt.
Jag tog bara två sen glömde jag visst bort den tredje...
Lyllo henneeee.... *Trallar*
Och imorrn äre Måndag och idag är det helg.
I veckorna får man inte äta sådant snask så det är bäst jag tar den nuuu *Ler brett*
- Lyllo henneeee :)))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0