Utkast: Snörvel snörveeeel. ...

Snörvel snörveeeel.
Ont i kroppen - Varm i kroppen.
Rinner under näsan - Torkar ut näsan.
Oni i huvudet, svider i halsen.
Åhh va drygt, make me not-sick!

De va skiit jobbigt att gå upp klockan 6.15 idag efter en natt med dålig sömn.
Men jobbet flöt på och jag jobbade bara till 16.00 vilket jag var såå glad över.
Sen vart det glid på stan med Syrris & C.
Med lite shopping givetviiis.
Igår köpte jag Lördagens outfit.
En rosa klänning som ska bäras med svarta skor + asos och killing-bruna legs n' arms.
Det är ju bara så krävande att sola när man är sick :((
Träligt, men vill man vara fin så får man lida piiin.
Idag köpte jag en rosa mjuk-dress i plysh från H&M barn :))
Vrål snygg.

Nu sitter jag och trycker i mig apelsiner.
Det är sant!
JAG köpte frukt today....
En riktigt god apelsin är faktist inte dumt. särskilt som sjuk :D *Ler*

Jag hoppas vi slipper jobb imorrn, jag tror de..
Nu ska jag betala räkningar..




Kommentarer
Postat av: Kirre

Lyckans ost.. fan va avis ja är på dressen, mjukis-dressen altså fast dressen me ;)

2008-05-28 @ 11:55:06
Postat av: Kajsa

Ja ber om ursäkt, syster :) Vet att du ogillar mej nu haha Komentaren va ju från mej men ja är inte lika hajj här som du..

2008-05-28 @ 11:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0