Skönis, skönis.. Skönis med stort, stort S

Vilken sjukt trevlig dag som burit mig frammåt idag.
Fröken Solsken flörtade med oss från den klarblåa himmlen hela dagen, hon fotrsätter nu genom mina öppna fönster :))
Jag & Syrris var lediga båda två och bara  gled runt på staden och gjorde små, värda inköp !
En gul, söt bikini och ett rosa linne på Gina var vad jag unnade mig.
Syrris hittade 'That dress for the up-coming Saturdaynight'.
- Snyggt!
Till slut kom snyggingen ifrån sitt jobb och vi möttes av hennes skönhet på självaste gågatan - slående!
Hon skulle snart få tråkiga värdelössa news i mobilen...
.. Vi deppade ihop världeens.
Men! Kärringen insåg problemet och släptte taget om våran älskade och sa SKÅL!
Solskenet kom tillbaka och vi begav oss till Glasbanken haha...
- Obooy, vilken feeling och bara gå där och ta vad fan man ville.
Det ska jag göra om.. Haha, det ska jag visst göra ;-)

Jag köpte med mig mera apelsiner och en låda jordgubbar hem.
Ligger nu här i mina mjukisshortsh och nya linnet, trycker i mig jordgubbar och dricker C-vitamin brus.
Lördagsaktiviteten är nu bokad och jag måste bara bli lite friskare...
Och brunare.



Jag satte på mig mina nya khaki-braller och ljuva Odd-molly jackan.



Mina snygga som bara drev runt och tog emot alla suktande blickar idag 'Hihi'



Se här, se här. Vi va där ;-)




Mitt vääärda linne och skönis-shortsen
- I DO love pink

Kommentarer
Postat av: Carolina

kul att du blivit paparazzi & smygfotar kändisar så där..



ahahaa, mindre sminkrande bilder, men HEY jag bjuder påét.



Love you sweetie pie of mine..

2008-05-28 @ 22:13:10
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/
Postat av: Kirre

- I do got some skills haha...

By the little way så är du alltid smickrande darl.



Lovs n Hugs

2008-05-29 @ 07:11:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0