Whats the picture deal?

Va tråkigt jag tycker det ÄR.
Nu går det inte att bifoga bilder igen.
Igår trotsade jag min rosa dator och struntade i alla pop-up fönster som slängdes upp farmför näsan på mig.
Men nu går det inte överhuvudtaget...

:(    :(    :(     :(    :(    :(      :(

Jag har ju såå mkt. trevliga bilder jag vill visa.
- Typiiiiskt!
Jag hatar datorproblem.

Btw. så vill jag dissa KODJO?
Han som har en liten roll i 'Talang' på TV4 och nu syns i 'Vakna med the Voice' på Femman.
Skit tråkig grejj han kör om vita vs. svarta.
Det var iaf. inget jag skrattade åt.
Tummarna neeer.

Kommentarer
Postat av: Frida

Laaadiie, jag såg Kodjo live igår, han var såå bääst så nu tycker jag inte att du ska va så dissig!

2008-05-08 @ 19:36:09
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se
Postat av: Kire

Hans insla i Voice show suuuger haha :P

2008-05-09 @ 08:01:38
URL: http://Kristinasbubbla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0