Att allt är i glas-skålar & ligger på värsta faten... Åhh


My Gääd, nu började jag tänka på ungarna i Pippi, när hon handlar godis åt hela jävla 'stan's ungar!
Dom bara står där på gatan och trycker i sig världens fräckaste cocos-bollar.
Nån typ av remmar/snören som dom bara häver i sig.
Jag vet att det finns nån sort som typ ser ut som popcorn (?) fast dom är mer gula och ÄR nog godis, som dom iaf. tar fulla näver av och bara mular in.
Hårda karameller har nog aldrig sett så gått ut.
Och DERAS godispåsar är ju fan stor som papperskassar på Willys.
Va faan har inte vi en sån godisaffär för? :((

VAD ska jag kunna hitta på Tobbes torg som mättar detta sug???
Som killen här nedanför i senapsgul tröja..
Så kommer jag se ut på ICA, jag kommer vilja ha ALLT som kan gå under 'Gottis'...
Jag ska ta på mig en keps så folk inte ser hur jag trånar... Haha






Kommentarer
Postat av: tuldan

haha ååhhhh va man drömde om att va pippis kompis när man va liten.. allt ser så jäääävla gott ut!!! så färgglatt och gott.. :D

2008-10-22 @ 16:02:25
URL: http://matuldan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0