För jag är lite små sjuk...

Åh nu ligger jag och kollar på Grey's och det är ett så jäävla bra avsnitt.
Jag önskar att det kunde vara ÅTMINSTONDE dubbelavsnitt för jag vil se mer mer meer.
Nu väntar jag på kyssarna mellan Karev & Izzie, och Meredith & Shephard.
Dom paren har jag velat ha ihop så jääkla länge nu, så pliiis!

Sen önskar jag attj jag hade en påse med apelsiner som hade legat i min kyl någon timme så att dom va alldeles kalla.
För jag är lite små krasslig och då  äre såå gott att ha lite kalla, läskande och nyttiga apelsiner att riktigt surpla i sig..
Åhh.. Jag har ingen påse med kalla apelsiner i min kyl.
Inte en endastee :(
Typiiiiskt...
Det hade jag behövt.
..Morötter har jag. En påse med morötter.
Det är INTE samma sak...
Jag önskar, att jag som jag brukar skojja om att jag kan när jag är hemma hos Kajsa & Andreas, att jag kunde trolla.
Då skulle jag förvandla morötterna till apelsiner...
- Åh woow....

Nu örjar det igen.
Nåt bra iaf :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0