Ge mig ordet så säger jag mitt

Nu ska jag leka lite jury, nej men ärligt.

. JESPER som sjöng 'So sick' precis som Danny gjorde.
Skillnaden var vel väst enligt mig att Danny va en hunk och rörde sig så jävla naturligt på scenen och log igenom rutan fast han inte blekt sina tänder sådär.. Jesper är för lam.
Dont like.

.ALICE va skiiit bra.
Gillade hårt hur hon sjön 'I love yoou, I love you'.
Jätte tjusig dress och jag tyckte minsann hon hade dom blåa skönheterna från Bianco med en ros på som jag har i rött på fossingarna...

.JOHAN PALM FÅR GJÄRNA ÅKA UT IKVÄLL...

.KEVIN är skithärlig, fast jag är inte en av dom som blivit kär i honom..

.ANDREAS CARLSSON VAR SKIT SNYGGT KLÄDD I EN FRÄSH VÄST MED T-SHIRT UNDER:D
- Wooow....

Nu är 'Fredag hela veckan' nu ska vi skratta :D

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHA VADÅ JOHAN UT? ÄLSKA HAN JU! SÖTASTE! haha :) Ut med Yasmina, fyfan va hon är beige!

2008-10-10 @ 21:45:02
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0