High class dinneeeer

Nu har jag ätit mina CHIKKY BITS.. Haha
Så säger  våran mamii, CHIKKY Bits, ååh hon är så braa :D
Eh... Jag stekte 6 st, så det vart som ett 6-pack lixom :D
Med skiiit mkt. sweet cili, ni vet så man nästan blir lite snorig för att det är så starkt.
Det gillar jag, starkt är ju bra!

Och, Hills är i fulll gång.
Och gissa vad jaaaag har till ikväll då...? ;-)
Amiiiigo choklaaad!!!
En stor köpte jag..
Men INTE NOG MED DET!
I grabbed a bag with crisps too!
Inte så liten påse heller...
400 grammare haha, jag skrattar ihjäl mig.
'' Undra om jag ska unna mig en HEL påse själv''
Tydligen så gjorde jag det.. Jag ska intee äta upp allt ikväll haha... Ingen risk så att säga.
Men det var ju billigare att köpa COOPs 400 grams än typ Estrellas 200 g...
Och man är väl ekonomisk ;-)

Nu ska jag ringa min Sirraaa....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0