Hoo Hoo... Ugglan är här och hoar igen..

Okej, nattugglan här!
Fortfarande vaken såklaart.

Jag har precis pillat färdigt med lite bilder jag ska skicka in för framkallning.
Jag har tröttnat på min photo-wall bakom vid sängen, så jag ska förnya mig lite.
Orkar dock inte skicka in dom ikväll så jag göre imårn bittit istället.
Det går ändå så fort att få dom.

Till Desperat Housewifes bidde de lite 'tönt-fika' igen.
Två morötter & Kex med smör :D
Men nuu, nu ska jag hoppa ner i min säng och dra in min persikodoft och gosa till det.
Jag får numera alltid brottas med mina kudden och täcken.
Inget go-straight-to-sleep precis...
'Duntäcket' är omöjligt att hålla på plats i påslakanet + att det är ganska varmt och så.
Och jag är aldrig trött när jag lägger mig längre, men det känns så 'värsting' att vara vaken bortåt 2-3 lixom..
Sen blire inte bättre utav av att min kära granne, trots lite ålder på nacken, även hon tycks vara en nattuggla.
Med något nedsatt hörsel, och en TV som bara måste befinna sig precis på andra sidan vägen jag sover vid.
Jag hör vad hon kollar på.
Och jag hör vad hennes natt-gäster säger.

Men ändåå, tänker jag hoppa i säng nu och börja ropa på John Blund.
Jag får tyvär alltid ligga och vrida och vända på mig och vänta typ skiiiit länge innan han kommer och hämtar mig.
Jäääla taskigt, när man ligger och ropar lixom.
När man vill sova, när man vill drömma.
Hoppas jag har flyt inatt..

Sleep tight nötter, sööööta nötter förstås :)))



(Ungefär så där trött är jag - Inte ett dugg..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0