I wanna give you love

Day after är snart förbi.

En bra dag som ändå gått ganska fort... Jag har inte ställt om min klocka än iaf haha..
Så imorrn-bittit kommer jag  vakna och gå upp och sen komma på're och ha en extra timme på mig :D
Vi åt skit god mat hos min dadii som vanliigt.
Awsome to catch up och så.
Va in och kramade min mamii också och checkade in nya badkars-stylingen.
Hon har ett så stylat hem min mor så det ska jag visa nån gång.
Alla rum är stylish.
Mitt & Syrris gamla rum har blivit ett skit modernt svart/vitt gästrum...  Läckert.
Vardagsrummet går nu i rött.
Röd ryamatta, ny tv bänk med 'värre' TV än jag har.
Köket som nyligen vart lill-renoverat med nytt golv och nya luckor+arbetsskivor går nu i grönt.
Grön ryamatta i KÖKET! Asså lime-grön, nytt vitt modernt bord med stolar.
Badrummet är med fixat, likaså hallen i samma veva som köket.
Hon bor så fiiint, man trivs verkligen där... Åh.. Min mamii <3
Fick med mig mat därifrån som vanligt :D Löövliii.

Iaf. nya tider väntar mig.
Jag och syrris ska sluta shoppa haha...
- Whaat!
Nej men vi ska sluta att ge oss ut och lixom leta efter grejjer att handla vid löning.
För det är så're har funkat, mer eller mindre.
Jag har äntligen tagit mig i kragen och ordnat e-sparkonto.
Såå nu ska sluta låtsas leva i lyx dårå.
Och ska jag nååån gång få mina boobs så får man väl börja the saving.
Det är ju ändå inga överdrivna summor det handlar om.
'When I grow up I'm gonna get boobies'.
Så äre.

Imårrn ska jag träna och fika med mina vänner.
Jag längtar efter er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0