Jag blåste nästan ivääääg

Homecoming.
Jag & Syster var ute och rörde på oss i hela 2 timmar och 40 minuter.
Feett skönt, dock inte power rakt igenom, men ändå :))
Det blåste nåt så offantligt mkt. idag.
Speciellt ute vid högarna.
Jag höll på att blåsa ner från bänken när vi satt och stretchade.
Det var ett stort minus, för annars hade det varit soligt och skönt.
Meen vi fick prata av oss iaf :D

Nu har jag tagit ett litet mellanmål.
2 appelsiner.
Iskalla och skit smak-rika, jag skar dom i klyftor så man äter ur skalet lixom.
Så åt vi alltid när vi var små :D Myysigt.
Nu är jag rätt frusen så jag funtar på att slänga in mig i själv i dushen och värma mig.
En sån där skiiit lång dush.
Sätta på hög skön musik i vardagsrummet så jag hör in på toaletten..
Raka mig längee så man blir len som en bäbiis...
Skumma in mig med tvättsvamp och lukta på min palmolive - persika,
 låta hårinpackningen siitta i och kura vrål länge och fila fötterna och sånt..
Det ska jag göra.

Seen... Ska jag gå till Torbjörns torg.
(Nån gång under dagen,
Klockan är ju bara 14.00 tack vare att man gick upp i tid imorse och ej sov bort halva dagen!)
Där ska jag iaf. göra mig av med mitt förråd pet-flaskor *Gaah, dom stör mig*
Handla nån godbit till kvällens TV.
Hem och steka nuggets och äta framför The Hills.
Värsta planen för värsta lediga dageen :P

Så tand om er :D


Kommentarer
Postat av: Sabina

aa jag beställer från gojane. Blir 225:- extra för "shipping", men det är ju ändå billigt för sånna fina skor :) så värt!

2008-10-22 @ 14:26:38
URL: http://yoosiintiis.blogg.se/
Postat av: Sabina

just ja, sen fastnar skorna på arlanda för att de vill att man ska skicka något bevis på vad det är i paketet. Det tar ju ungefär en vecka extra.

2008-10-22 @ 14:29:08
URL: http://yoosiintiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0