Jag har skit mycket snacks kvar.

Åh ikväll är en sån braa kväll för mig.
Hela dagen har nog varit bra.
Lite sovmorgon - Men jag sov inte bort halva dagen.
Långpromenad med min älskade syster.
Varmt vatten mot min nakna friska hud :D (Skulle'ren va sjuuk eller?)
Nuggets framför Hills.
Amigo-choklad och maaassa chirre.
Underbara långa telefånsamtal, med Carolina & Dadii :D
Och tretusen korta samtal till Kajsa som  vanligt :D
Braa avsnitt av Grey's..
Sköna vibez i min kropp.
Lyckliga besked om Lördag...

Jag chillar med mitt liv i veckorna.
''På helgerna skapar vi historia...''
Hajjar ni :D

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Är det någon som kommer hit på lördag? ;)

2008-10-23 @ 09:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0