Jag ska gå upp i tid imorgonbitti...

Om jag var med i en tecknad film nu så skulle're komma eld ur min mun nu som var röd ni vet!
Jag äter chirre med skiiiit stark dirre lixom.
En chunky salsa med vitlök.
Jag bara osaaaar :P

Och nu är morgondagen helt upplagd.
Jag & Syrris glider ner på stan runt 11.00 Så vi i lugn och ro kan gå och göra några små inköp.
Sen ut till Ikea där vi ska sätta oss och luncha haha...
Runt 14.oo kommer Carro med bussen :D
Så då gör vi IKEA & Rusta och de här tillsammans.
Sen fikar vi.. Jag tar morotskaka :D :D

På eftermiddagen ska jag och Syster sola, sen ska vi ut och käka.
Bara tjejerna, åååh det ska bli så mysigt.
Daneil på jobbet fyller ju år och har äntligen bjudit hem oss nu..
Meeen han va för sent ute,
We already made plannes lixom.
Och Carro är inte en sån man dissar lixom, hajjar nii haha.
Såå vi får hoppa're.
Inte dom första i jänget att vara bäängers där faktist :P Right!

Såå jag har alltså en underbar Fredag farmför mig.
Nu börjar FRINGE men jag ska slänga in mig i en dush istället.
Jag är fortfarande heelt inne i serien egenltigen meen...
Nu ska jag tvätta mitt skitiga hår istället.
Much more important :D

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0