Kvällis

Nu har jag gjort matlådor åt mig och Syrris för imorgon.
Det vart nuggets, med pasta för mitt ris är slut.
Pasta med massa iblandad sweet chili.
Fett gott!

Jag har haft nån irriterande liten jävla blåsa på min tunga typ huuur länge som helst nu!
Det är skit jobbigt fan!

Jag håller mina tummar för att Carro kan få ledigt på Lördagkväll, för jag vill helst gå ut och dansa då.
Och köra fräsht käk på Fredag, i hemmamiljö eller utemiljö haha :D
Det hoppas jaag på..

Nej nu ska jag göra kväller.
En lång söndag... Söndagar är inte så tokiga faktist.



''Man vill ju synas''

Kommentarer
Postat av: tuldan

klaaart fan :D

men njaa jag är trött på de! brunt och brunt.. och lite svart.. nej jag vill göra om hela tiden! och de ska jag nu.. haha..

hur går de me pimp-rummet? ;D

2008-10-20 @ 02:20:15
URL: http://matuldan.blogg.se/
Postat av: KelocC

Hoppas du haft en underbar söndag.

Godnatt :)

2008-10-20 @ 02:24:25
URL: http://kelocc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0