Kvällsmat

Okej jag var hungrig rätt länge..
Låg här och skrotade och tänkte på mat lixom.
Lyxig frukost ska jag ha imårrn-bitti tänkte jag,
för jag visste jag hade skysst bröd som blir tok festligt i rosten.
God ost på och lite gurka :D



- Let's have a nattmacka redan nu! Tänkte jag sen.
Inse hur besviken ja vart när de bara ligger en ynka macka kvar i påsen, som tillochmed gått söndeeer!
När man äntligen tar sig i kragen och pallrar sig upp lixom.
''Då får jag ju ingen frukost imårrn'', tänkte jag då...
Varmkorv till frulle är iochförsig med lyxigt...
 Ahaa.. Då vart man ju sugen på det me, såå ..
- Let's have a little nighti nighti kokt korv med bröd också :D
Jag hade ju ordnat i min frys idag så jag visste att ja hade en påse med en helt ensam korv,
stackarn ska väl inte behöva ligga där och frysa, tänkte jag.
Slänger i han i ett varmt bad istället ;-) Haha.... B B B.
Nu är jag iaf. mätt och glad.
Klockan börjar bli sent, men jag är fan inte trött.
Jag gillar att ligga vaken och mysa och så.
Ledigt imårrn med va?
Se va de blir för mysigt dårå, morotskaka på stan, någon?
(För idag ångrade jag nog att jag tog en paj istället för morotskaka..)



Nej, nu ska jag borsta tänderna igen och ta med mig en kvällstidning jag fick av mamii
och krypa ner in bed och bläddra lite.

Sleep tiight you..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0