Min inbjudan till din fest har inte kommit äään :(


Okej... Jag väntar fortfarande på att nån ska bjuda oss på fett Halloween-Pärtaaj.
Jag & Syrris hittade ju utstyrsel på BR leksaker :D
Dräkten är för barn såklart, så att det blir tääjt och så haha.
Nej men den finns i våran size, ärligt vi är ju inte så stora haha ;)Stl. 116
En cheer-dräkt från High-school-musical.
Två höga pippi-lotter, vita knästrumpor...
You know how it would look...
Pompongerna ingår i kostymeeen :P
Fett snyggt skulle're va.
That's what I want.
Skaka rumpan på nån grym ferre i den outfiten.
Det är så jag tänker...
                                                                                                 Såå.. Vart får vi komma :D

Kommentarer
Postat av: tuldan

haha faan va najs :D

men finns de ingen stor lokal att hyra?! om man är några som fixar?! och sen typ sälja biljetter för kanske en hundring? om man fixar en dj som har alla grejer och sånt.. hmm går sånt tror du? ;D

2008-10-20 @ 21:57:59
URL: http://matuldan.blogg.se/
Postat av: tuldan

Kom på att jag fick en inbjudan på fejjan för ett tag sen.. De är i knivsta ängbykrog.. haha men ooom man drar dit massa folk så kan de faktiskt bli jävligt kul?! enda stället jag hört om som har halloweenmaskerad iallafall! alla kommer ju va utklädda.. så här står de i gruppen:



Halloween 2008



Festen du inte vill missa, den kommer innehålla röj och ös, det kommer vara sexigt och hett.



FörköpsBiljett: Inträde, överraskning i baren och för de som har biljett ges även en show för både killar och tjejer.

Pris 100:-



Övrigt: Inträde på plats 50:- efter kl 24.00.



Utklädnadstävling, dans, show.



Beroende på antal personer så kan det vara öppet fram till kl 04.00



Skicka vidare till alla ni känner, alla är välkommna!

Vad som ingår i priset är en drink i baren, strippshow..det kommer vara både en manlig och kvinnlig strippa. och man kommer dela rummet till två rum. ena rummet den kvinnliga strippan och den andra manliga =)









Tänk va roligt ändå alla är fulla och jävliga hhaha.. är ni pååå?! Om de inte dyker upp nåt stort kul här i stan..?

2008-10-20 @ 23:56:42
URL: http://matuldan.blogg.se/
Postat av: B R O W N S U G A R

Svar: thanx :D gillar att den är lite mer "höst" ^^ haha

2008-10-21 @ 00:02:50
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: Sassy

Åh, jag vill ocskå gå på halloweenfest!

Sist jag var på maskerad var jag faktiskt cheer leader!

2008-10-21 @ 22:24:29
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0