Morniiing, the friday camed!!!

God morgon mina fina läsare!
Idag äre Fredag, en Fredag jag väntaat på :D
Jag släpade mig upp vid 8.00.
Drog på mig världesn skönaste OCH snyggaste wct-jacka från we, snörade på mig dojjerna och drog iväg ut i kylaan...
Fick upp värmen ganska fort ändå, checkade min nystädade mp3 för att kolla huruvida sångerna verkade hålla måttet.
Skiiit bra gick de med den saken haha :D
Hem och åt min efterlängtade frulliis och vidare in i dushen!

Nu har jag fönat håret så jag ska när som helst köra igång med plattången.

Och nu kom posten :D
Ett paket från Extrafilm kom just, mina största kopior kom nu..
Då ska jag genast byta ut tre av mina kort på min fotovägg mot dessa nya fräsha :D
Åh va roligt, på måndag borde jag få resten...

Vi hörs senare under dagen.
Det vet vi jue :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0