Nu är jag här igen

Aahh... Tusen suckaar.
Det tog mig typ en timme att komma hit känns det som.
Mitt internet har INTE betett sig särksillt skysst mot mig idag asså..
Thats for sure.
Som att vi skulle göra slut..? Blivit hårt dissad hela dagen fan.
Ajja, dagen fick mig på bättre humör iaf.
Hookade med mina bästa, Kajsa & Carolina.
Fikade på Calles jobb.
Morotskaka som vanliiigt och en varm choklad till det med lite gullig grädde ;-)
Vi satt där och snäääackade om vad vi tycker om vissa saker rå..
Ah, det är ju inget jag skriver här så.
Sen skrotade vi lite i affärer, bara ögonshoppade.
Eller vi köpte våran andra julklapp till Wilmis förresten.
Ett par ljus-rosa super söta 'barn-uggs' från H&M.
Åhh våran lilla tjeeej <3

Sen gick vi och handlade mat :D
Så jag fick mig en super god dinner, en bakpotatis med ishavs-röra.
Åhhh det va skit gott, imårrn ska jag äta kyckling med wokgrönsaker.
Det kan jag iaf. konstatera...
Att jag äter verkligen nyttigare numera...
Myyycket sällan jag äter ris, pasta, potatis och bröd.
Okeej idag typ BARA potatis.. Men ni hajjar.
Jag trivs med mig själv.

Men det är skiiit jobbigt med internet-problemet va fan.
I hate it sooo much.
Jag som är själv hela tiden vill gjärna socialicera (Kan man säga så)
mig med omvärlden lixom.
Tur att man har home-phone numera :D

Nu ska jag kolla på Philip & Fredrik..
Sen ska jag nog krypa till kojs så man orkar upp imorgon.

Sooov gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0