Och nu är det Måndag...

Ikväll när jag cyklade ivåg så satte jag på mig min rosa dunväst.
Den är lika fint rosa som min jacka.
Åh jag gillar min väst, den är hel mysig, jag tog dubbla koftor under i säkerhets skull.
(No pict. på detta ikväll tyvär) Meen jag ville bara säga ree' :))

Det är såå mkt skönare att cykla hem från Lagerlöf än att cykla dit.
På hemvägen är det alltid mörkt, lite trafik.
Hög, snygg musik i öronen.
Jag brukar alltid cykla lugnt för jag vill hinna höra flera låtar :D
Just nu har jag nypumpade däck också så man får riktigt härligt glid på vägarna :D

Nu är jag av-tvättad och mina gaddar är borstade.
Jag har klätt av mig och myser med 'dunet' i mitt rosa påslåakan... I min rosa soffa.

Snart är det Halloween, jag & mina tjejer vill komma på ett riktigt Halloween-party.
Vi vill inte haa de, men vi vill bli bjudna på någon annans galna fest :))
Vi vill klä ut oss, och inte gå på krogen i år.
Nu måste vi ragga inbjudningskort till någons fest.
Bjuuud oss då :D

Förra året firade vi Halloween så det stod härliga till. (Äre så man säger?)
Seven skulle stänga, last night vare utklädnad som gällde.
För sista gången på krogen lixom.

Jag älskar min rosa 'soda-pop' kostym.
I loved that night.

Min Syrra va snut, Carlan va en söt liten bunny såklart
och Carruu var den stygga sjörövareeen
*Skrockar* Haha..




Nej men, Hojjta om ni vill ha lite snygga ladies på eran fest lixom.
Vi lovar att klä ut oss och så :D
För vi vill vill vi viiill...

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha. Vi ska "hyra" (okej, vi får det gratis eftersom vi känner alla som jobbar där) en vinbar och köra Halloweenfest. Girls only. Men det är i Norge så det kanske blir liiite väl långt :p

2008-10-13 @ 00:22:53
URL: http://metrobloggen.se/brus
Postat av: BAZE

Titta. Älsklingen är här med. Jag kommer troligen sitta på ett annat ställe, i ett annat land när det festas här hemma i Norge.

2008-10-13 @ 00:56:09
URL: http://www.metrobloggen.se/baze
Postat av: Kirre

Amen jag önskar att vi också kunde 'hyra' en vinbar här nånstaans...

2008-10-13 @ 12:23:58
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0