Seg som en seg råtta

Morning HotShots!!
Jag tog en liten sovmorgon idag, nu har jag ätit frukost och sitter och laddar lite ny fräsh musik.
Om en liten stund ska jag dra igång lite städning.
Det gör man gjärna på lediga dagar.
Ska iaf. dammsuga & Torka golv... Annars äre rätt så rent här.
Sen ska jag gå och sola.
Va skööönt.
Nån gång under dagen måste jag ner på stan och hämta mitt kamerabatteri också.
Det skulle komma idag, dom skulle ringa.
Hoppas på att Carros kärlek jobbar idag för då ska jag svänga in där och hand over my camera.
Så att min fina Carolina äntligen kan få mina bilder.

Seen, är dagen planerad med min Syrra.
Wonderful.
Ikväll ska vi lira warioland och beställa Pizza.
Ah va frääsht!!

Day off, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0