Skaldjurscrepes i min ugn. Undrar om det luktar gott i min port..?

Good morniiing...
(God morgon för att detta är mitt morgoninlägg.. Och inte för att kl. är +13.00 . Typiiish)

Jag hörde hur min vackra tassade upp tidigt imorse och gjorde sig klär för jobb.
Men jag låg kvaar :P
Vaknade några timmar senare, och möttes av en grå dag utanför mina fönster.
Helmysigt för en hemma dag.
Jag dushade länge och varmt, nu ska jag snart äta lunch.
Jag har slängt in dom här skaldjurscrepsen i min ugn nu, så nu äre bara att väntaaa :D
Hoppas de är gott, lika gott som crepsen vi brukade göra i skolan på våra kvällsserveringar.
Faan va man åt dåå, my gäääd haha :D

Jag har städat toaletten idag också, och plockat med lite andra saker.
Ska dammsuga efter lunch.
Sen ska jag nog cykla till mamii och sy in några braller som jag inte använder nu för att dom är såå hängiga.
Över till Dadii me en sväng tror jag.
Nu ska jag checka min mat, hörs seen :D

Jag & Jossi, visst ser vi ut som värsta stjärnorna i Hollywood.
Haha, de tycker iaf. jaaag....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0