Sov gott Kajsa & Carro :D

Welcome home, Kristina..
Jag cyklade ner med mina rosa vinterjacka.
Åh det var så mysiiigt, jag mötte upp Syster, Andreas & Carolina.
Vi gick till Thai Village, och även Carolinas loved kom straxt.
Vi åt buffé och drack nån öl :))
Reeli reeli good shit.

Jag ska snart krypa ner och sluta ögonen.
Imårrn äre Lördag, och jag ska dansa med mina flickor.
Det verkar bli krök hos Syter yster istället?
Också fräsht.
Om jag får sluta tidigt imårrn, så ska jag sola innan jag drar iväg till Lagerlöf.

Nu, time to sleep.
Imårrn blir en bra dag, det vet jag.

Tack mina solstrålar för värda timmar och ord ikväll.
(Carolina höll på att säga nåt skit kul till en servitris & DET tackar jag henne för)
Made me laugh lixom, som altid... Tack hjärtat för att du är du!
Mina tjejer är en skiiiit stor del av mig.

Nu ringde Syster och checka så jag kommit hem safe, och det haar jag jue :D
Sov gott världens bästa  Karlsson :D Sov gott

P.S Det brukar inte vara fest i mitt hus, men ikväll äre visst nån som pumpar på bra.
Det dånar så där som typ reggae kan dåna i högtalarna tror jag. Då kan jag kanske gissa vems dörr det är det dånar innifårn :D  Mig gör det inte ett dugg. Då vet att man att maaan också får lira ibland..
D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0