The fucking eye-brow discussion, let it end pliis!!!

Asså innan jag kör inlägget om min Lördagkväll så vill jag bara säga.

- Anonyma jävla kommentar om ögonbrynen.
My gäääd.

''Vad har hänt med era ögonbryn?
Ni ser jämt förvånade ut, inte minst den svarthåriga.''

Så skrev nån igår, lägg ner.
Asså det här tar mig tillbaka till Seven-tiden när folk alltid lyckades hitta skit att skriva om dom som ofta syntes på mest visade på vimmelsidorna...
Våran skit var om ögonbrynen.
Vad fan tro DU har ''HÄNT'' ?
En dag vaknade vi upp och nån hade tatuerat in dom så där, så nu får vi leva med det? Ellääär???
Våra ögonbryn är jävligt ljusa och inte direkt buskiga.
Gör vi inget med dom så ser det typ ut som att vi är ögonbrynslösa.
Så vi fyller i dom och formar dom lite som vi vill.
Vi verkar vara nöjda med dom just nu haa? Såå why fycking bother???
Så jävla idiotiskt.
Som att jag skulle sitta och klottra comments till folk jag tycker är fula är har 'konstig' frilla.
'' Vad har HÄNT med ditt hår, det ser så risigt ut? ''
Du fattar väl att vi valt att ha dom så här eller, för dom ser inte precis o-målade ut såå...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

My gääd är de sant..IGEN?! Skaffa ett liv for fuck sake!

Anonyma geeks som vi lyfter på ögonbrynen åt och hånar haha.. Enjoy ;)

2008-10-26 @ 21:32:16
Postat av: Irvingrab

levitra information sheet log-in
[url=http://genericlevitra-usa.com]buy levitra[/url] plavix levitra taken together
buy levitra - buying levitra
levitra and smoking

2015-01-14 @ 16:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0