Tjejer kan ni visa hur ni gör igeen!

Ja, jag och mina snygga tjejer skulle ju ha kört power-walk tillsammans imorse.
Men jag väcktes av Carolina på luren, hon hann inte pga. planer som redan fanns för hennes måndag.
Och jag är faktist sjuk, amen iaf. lite sjuk.
Det är ju värst när man just vaknar.
Min hals & näsa lurade iaf. mig imorse att tro att jag vart suuuk.
Så jag bangade också.
Men jag kanske tar mig en liten promenix själv om en stund, behöver ju inte tok-gå om det känns jobbigt.
Lite fin musik, frisk luft och rensa skallen, känns sunt.

Jag försökte mg på lite frukost.
En kopp te och det där konstiga brödet jag haft i frysen ett tag, som jag får värma i ugnen.
Men jag kom ihåg rätt!
Det är inget kanonbröd så jag ska kasta det som är kvar, jag tuggade i mig en halva med ost & marmelad.
Kleeeen frulle, me don't like klena grejjer lixom..

På fredag äre iaf. dax för mig & mina tjejer att visa hur man gör igen.
We are going to inträda the dancing-floor lixom.
Så nu spånas det på fredags-looken.
Jag har fortfarnde inte haft min svarta spets-tröja, så den är väl ett starkt alternativ.
Vet inte riktigt vad jag ska ha under bara, vill inte ha nåt heltäckande svart under, det tycker jag är trist.
Att visa en riktigt snygg svart bh under är skit fräsht...
Jag har kommit på att jag har ett svart spetslinne från Tiger också som skulle kunna funka...
Ska testa lite sen, vet inte vad jag är sugen på nertill bara, nå snygga jeans kanske?

Kan min siiiirra komme hem från sin power-walk nu och joina mig på msn, pliiis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0