Torsdag som är dagen före Fredag

Torsdag.. Halva dagen har nu lämnat mig.
Syster ringde och väckte mig men jag var absolut inte färdig-sövd  då och bad om att få somna om igen.
Jag sov på, och vaknade och somnade om.
Det är såå mysigt att ligga där och vakna till och vara lite ruggig och skit-trött och bara borra ner sig i dom rosa sängklädena och go back to sleep igen.
She loves it!

Gick upp i tron om att Syrris sedan länge skulle vara igång med dagens power-walk så jag satte på ett ägg för att snart få avnjuta en mysig, lugn frukost i soffan.
Men då ser jag på Fejjan att hon nyss gett sig av?
Jag slängde på mig kläderna och avbröt ägg-kokandet som inte hunnit börjat än.
- I'll meet you there om 15 min! Ringde jag och sa.
Insåg ganska snabbt att jag inte skulle hinna till våran korsning på 15 minuter...
Så i start running... Gaaah va mkt. jobbigare det va!
Jag vart completliiii dead asså.
Tog ett tag att återhämta sig, men jag kom ut till Gamlis i tid iaf. Nästan :D
Så mkt. roligare att gå tillsammans. Vi vart borta ett bra tag idag också.
Sen gjorde vi sällis hem till henne.
Åt varsin apelsin och det var skiiit gott.
Sen tog vi hennes rosa cykel och cyklade hem till mig och åt lite chips :D
Därefter vart det solning på Fyrishov.

Nu sitter jag här och ska snart göra mat åt mig.
Ikväll blir det fish-pinnes :D Som jag ska doppa i Rhode Island sås.
En liten svensk variant av nuggets med chili haha :D Eller iaf. också nåt gott lixom :D

Jag har städat och grejjat lite också, som man gör på lediga dagar!
Min matta vill så gjärna tala om att jag har långt hår såå...
Man får lixom ligga i.

Imårrn äre Fredag...
IKEA here we come. Ska dock tänka två gånger innan jag handlar.

Nu ska jag vattna mina flowers.. Lateeer beatiiies <3


Tänk om jag var en sån person som gick och köpte några sprayburkar och sprayade något i en tunnel...
Undar vad det skulle bli då lixom..?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0