Med färre ord













Man känner sig som en hollywood-stjärna när man är med rom här..
Man bara sitter där i soffan och så kommer helt plötsligt en 'Movie-star' in i en rosa jacka och serverar en drinkar..
Så snurrar man på huvet och där sitter en pop-stjärna i en gröön jacka och ler mot en..
Man bah:
 - Wöööuw, vart är jag?! På nån mega-fest i LA ellär?
Sen kommer man på're..
Jag bor ju i Swiiiiden, men tydligen så finns det rock-stars även här.
Tydligen så KÄNNER jag flera styckeeeen!
För det är så're är.
Ni är som vääärsta rocks-stars för mig.
'You rock my world...'
Ahahahaa... 'You rock my world'.
Men ni är bara så jäävla snygga! Och snälla.
Och ni är så roooliga och allt.

Fan sug åt er och fatta att det ÄR er'rom vänder sig om efter på stan...
Ni vet ju om de egentligen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj hjälp du och din tvillingsyster ser ut som två stycken transor eller typ Nanne grönvall?



!



2008-10-20 @ 11:34:54
Postat av: En av dom

Mycket har man hört men att bli kallad transa tar vi icke som en komplimang! Nix.. men rockstars- Jag gillart' Du väljer dina ord bättre syrris som är en riktig snyggis :)

2008-10-20 @ 16:02:17
Postat av: Kristina

Ah men man tackar, transaa haa?!

Det var nåt nytt...

Ge mig gjärna ditt namn också och en söt liten bild så ska jag bedömma dig också...

2008-10-20 @ 16:08:31
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Kristina

Har även mina aningar om var den kommnetaren kom ifrån och varför.

Jag skrattar åt det!

2008-10-20 @ 17:08:48
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/
Postat av: Sandra

Finaste tvilligsystrarna jag vet..!

Transa sa den som inte äns törs skriva ett namn? Avundsjuk jag är så avundsjuk haha ;)

2008-10-20 @ 17:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0