Om nån bara hade filmat mig..

Dåså... Då tar vi i Lördagkvällen i repris.
Som vart jävligt lyckad, dock med ett knasigt endiing..?

Okeej...
Jag & Carro var hemma hos mig.
Förlängde våra fransar, lockade vårat hår.
Satte på oss klänningar och målade våra läppar.
Satte på oss high-heels och vart sugna på Donken haha.
Fick ta min cykel och trampa till Heidis.
Köpte Billys pizzor och åt dom hemma hos Kajsa & A.
Vi började dricka i oss lite och folket kom.
Värt förkrök, inget snack.
Bil ner på stan med våran snygga Fridis.
In på Bj, dansa dansa haha :P
Men sen då..? Det är fram hit allt är skit bra.
Vi är skit snygga, jag var perfect drunk.
Visste precis vad jag gjorde och vad jag skulle göra.
Jag hade ju verkligeeen sett fram emot att klubba till FOUR O CLOOOCK.
Hårt lixom, meen så plötsligt kände jag väl att jag var nöjd.
Ville sluta när man var på topp lixom.
Så I left.
Börjar gå ner mot stan...
Men hur kom jag sen till STUDENTERNAS & typ KÅBO!!!
Jag var i KÅBO för jag såg Kåbo-skylten...
Asså jag har en så jäävla kontig lucka på typ 20 min kanske.
Sen var jag helt klar igen!!
Och jag var klar i huvet när jag drog från BJ, jag kommer ihåg det preciis.
Hoppade jag på en buss och insåg att jag åkte åt fel  håll och klev av för att vända tro?
Skiiiit skum lucka :((( Sen bara gick jag och jag gick och gick och jag sprang men det var fortfarande så lååångt kvar.
Jag var ju så nära stan och sen vare som att jag bara drogs iväg och nån släppte ner mig skit långt bort.
Sääämst.
Så jag fick mig en rejäääl jävla prominix hem.
I regnet och med mina höga heels.
As trevligt.
Meen, jag kom hem och kunde somna gott.

Idag har jag jordens skönaste dag framför mig.
Redan uppe som sagt, eller jag ligger i sängen och myser.
Dricker vatten och känner hur treon går ut i blodet.
Snart ska jag ta en piggelin och sen ska jag äta apelsin.
Jävligt läskande.
Det var synd att min kväll fick ett litet dumt avslut.
Men det är sånt som händer. (?)
En sån där lucka har jag dock aldrig fått, jag kan inte förklara den.
Det låter som man ljuger tror jag.
Har man suttit på en buss eller i en bil så har man ju flashbacks lixom..
Men inte jag...?
Jag tror bestämt att jag åkte buss.
Dum i huvet, som att jag skulle åka buss hem???!!!
My gäääääd. Så full var jag ju inte.
Va fan, det stör mig haha... Hum.

Bilder kommer sen hoppas jag, min kamera låg i lä fett mkt, men mina ladies knäppte såå jag får väl sno hit några.
Dom läär dyka upp på Fejjis inom kort också.

(Befann du dig i närheten av Birger Jarl inatt, såg du henne lämna krogen och såg du vart hon tog vägen.?
Ring mig...)

Lixom...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0