Home-number

Efter den misslyackade lunchen så tog jag min OTYSTA cykel och cyklade hem till pappa.
Syrris var redan där.

Vi fixade med lite grejjer och sen satte vi oss med telefånen och fixade vidare haha.
Äntligeen så har vi fixat hemtelefån.
- Woow, asså.

Jag har för mig att det skulle kopplas in den 10.onde oktober, och det är ju imorron..?
Ska dubbelkolla me syrran först bara.
Så nu har JAG ett helt eget HEMTELEFÅNNUMMER!
- Oboy, det är vuxet..
Så senare ikväll ska jag plocka fram min telefån och mecka iordning den.
Lagom till lön ska jag beställa den rosa luren...
Jag har kollat med försäljaren och han skulle lägga undan en rosa åt meeeej. Lylliigt va?!
En rosa cobra. Inte såå dåligt ;-)



Jag börjar bli sjuk igen, vi får se om de bryter ut eller inte.
Carolina ville ha selle på gymmet imårrn.
Vi har ju haft en liten paus om man säger så haha.
Måste dit och glänsa tyckte vi.
Visa upp oss för snyggingen som jobbar där ;-)
Han kommer se oss direkt, han och många andra hahaha.
Nej men ärligt, det kanske är dax, man kan ju gå dit ibland  :))




Kommentarer
Postat av: Frida

Jag har också hemtelefon nr, men värsta 0511 innan, inge 018 nummer ens! De trodde man aldrig! Haha! Har ju dock inte fått igång skiten än..

2008-10-09 @ 22:28:04
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0