Kvällen är här

Nu är det kväll.. Söndagen är snat förbi.
Det vart en bra Söndag, om jag så tvivlade imorse?
Jag fick till slut på mig kläder och briller och hojjade ner på stan.
Min syster & Jag gick och tränade, idag körde vi ben.
Stretchade ut hur länge som helst, skiit skönt.
Sen.. Sen gick jag hem.
Med solen i fejset!.
Med solen i fesjet och löven under fötterna :)) Haha (B)



På söndagkvällar äre bra TV numera, så jag Carolina, Jossi & Carli dök hem till Syrris och styrde Gossip Girl & Ensam mamma söker...
Sen kom även Carros kärlek och var TV sugen haha, och Syrris kärlek kom också hem.
Så de vart värsta party haha.
Vi hade popcorn & ostågar!
- Ja! Ostbågar, woow va! Det var inte igår, om en säger!
Meen, de va gott :D


Klockan blev 21.00 och söndags-filmerna drar igång då.
Pretty Women eller Se upp för dårarna...
Alla vet ju vad jag & Syrris tycker om the svidiiish movies, meeen vi vart överkörda.
Den gamla klassikern vann.
Fast sen lyckade jag få'rom att byta, och jag visste're!
Alla fick skratta direkt :D
Jag ska se klart den nu, i min soffa.

Ni ser väl att jag klär i orange som fään :D


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Du ser ut som värsta biffen, syster :D Önskat resultat? Haha

2008-10-13 @ 09:50:11
Postat av: Kirre

Nej bara armarna veell?!

Haha men vi ska ju jobba på att 'skinna' till dessa lite :P

2008-10-13 @ 12:37:12
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0