Nu vill jag säga god natt...

Nu börjar jag känna mig klar med musiken för imorgon.
Hoppas de får godkänt av mina ladies...
Annars gåre ju faktist att ordna rätt så lätt.
Lätt som en plätt.. Faaaktist!
Hittade lite sköna oldies som jag tror ska få oss glada och så.

Syrris ringde och ville med ut på en morgon-walk imorginbitti. Fantastiskt!
Så vi sa att vi ses typ 8.20 vid högarna.
Och nu kom jag på're...
OH... MY... GAAAAD!
När jag kommer hem efter power-walken imårrn, så ska jag gå in i mitt kööök...
Ta fram en söt skål ur skåpet, ta en skeed...
Ta fram yoghurt ur kylen och sedan bre en eller två jävla goda mackor med ost på!
Sen... Sen ska jag sätta mig i min soffa och äta re...
Då kommer man ju va rå hungrig, och suget efter ha varit ute i morgon-kylan och jobbat kommer ju finnas där om jag säger så.
Det kan man redan nu hoppa upp och sätta sig på.. Ärligt talat.
Fan va fint me frulle i mitt hem igen...
För jag är lite av en frukost-männsika.
Liiite av en-som-gillar-mat-ganska-så-mycket om man säger så...
Så nu vill jag egentligen bara tvätta av min fejja och krypa ner och SOMNA.
Så jag får vakna upp till denna Fredag nån gång.
Frågan är om jag somnar.. (?)
Det är ju det.

Imårrn ska vi skicka ett festligt kort till Wilma & Viktor (Syrrans kids).
Och skriva nåt i stil med att ' Hoppas ni är beredda på party snart'.
Som jag sa så ska'rom ju sova hos mig.
Och dom ser det nog lite som vääärsta sköna grejjen lixom.
Så genom att skicka ett ställ-in-er-på-party-kort till dom så kommer dom lixom typ Längtaaa ihjäääl sig :P

Nu ska jag iaf. börja med att tvätta mitt ansikte och borsta mina gaddar.
Sen får vi se.

Sov snyggt vackra människor.
Sov snyggt... Imårrn äre fredag så vi alla borde vakna ganska glada :D




Imårrn äre dax igen...
Dom som aldrig gör mig besviken kommer hit och ska dricka sprit med mig haha..
Vi får se hur'e går :P

Kommentarer
Postat av: Josefin

God Natt! ;D

2008-10-16 @ 23:33:05
URL: http://josefiinn.blogg.se/
Postat av: H*

- haha du är för skön alltså ! you go gurl !

2008-10-16 @ 23:58:06
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Skogis

Haha ojoj här går det vilt till ;)

2008-10-17 @ 01:08:05
URL: http://skogshouse.blogg.se/
Postat av: Fian



Hej! Få chansen att vinna en resa värde 30 000 kronor. Det är både gratis och mycket enkelt att delta. Se tävlingen här:



http://hollywooddiet.blogg.se/2008/september/vill-ni-hanga-pa-till-australien.html

2008-10-17 @ 01:19:17
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0