Löven faller...

Okeej, jag & min ladies VAR på NAutilus idag.
Vi gymmade, körde överkropp idag.
Mina armar är som spaghettii nu.
Men det var fett skönt.
Och vi såg våran snygging, och HAN sååååg OSS haha :P
Inget snack om den saken  :D As we like it.
En annan babe jag spanat in var också där... Tight faktist :P
(Babe lät som ja checkade in brudar haha..)

Om ett tag kommer Syriis & Andreas hit.
Jag ska bjuda rom på mat.
Det blir flärre med ris & wokgrönsaker och sweet chili :D
Skiit hungig.

Men grejjen med min träning är nu så här.
Jag har ju jobbat med så tunga vikter jag kunnat.
Höjt hela tiden.
Men jag vill nog inte träna explosivt, jag vill inte bygga vääärsta muskler.
Mina armar är mitt PRIO 1 just nu.
Där har jag mina muscles vill jag be att få tala om, så jag vill inte utöka dessa,
utan mest bränna the loose shit som gömmer mitt hårda haha :D
Sen skulle jag vara pretty nöjd.. Little bit thinner n' tighter lixom.
Det är PRIO1..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0