Utkast: Prassel prassel ...

Prassel prassel i mitt sovhörn just nu :))
Mitt nya täcke, åh jag gillaaart!

Vi åkte till Kåbo och åt skitgod lasagne.
Min mormor är en oldie... (Jag skrev gammelmormor i förra inlägget va)
My gääd, jag skrattar åt mig själv nu om jag gjorde det.
Hon är ju min vanliga mormor bara.. Hur fan kunde ja skriva det?
Ajja, skit i det.
Hon är en oldie men ojj vilken rolig och glad och pigg ladie det är.
Min mormor... Det var hel-mysigt.
HON är hel-mysig.
Sen åkte jag tillbaka hem till Kajsa, jag syster & Mamii.
Hämtade mina grejjer och min cykel.
Hemma hos mamma fick jag ännu mera grejjer.
Hon tyckte mitt täcke var så himla äckligt ocu tunt haha.
Så hon köpte ett duntäcke åt mig i Söndags när hon och Syrris var på IKEA,
 fast det är inte riktigt dun men det känns och låter som det :D
Hon trodde dock bara jag hade ett täcke, så jag fick bara ett :D
Men glad för det vart ju jag.
Ett duntäcke råcker åt min  kropp :D
Sen hade hon köpt nya blommor åt mig, lakan, ljuskoppar och lite julsaker!
- Åh tack världens bästaaa!

Nu ligger jag här under mitt rosa täcke och prasslar och skriver.
Nydushad och fräsh.. Och glad.
Och inte så värst sleepi faktist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0