Still Mondaay

Så har det blivit efteriddag och halva måndagen är förbi.
Jag drog på mig en stor hood, mössa & vantar och snörade på mig rosa sneakers.
Pluggade in min städade mp3 i öronen och gled iväg.
Jag hade verkligen flyt, det va skit skönt.
Vanligtvis tar jag ett varv runt högarna ute i Gamlis, idag vart det tre..
Ba gick och fick och gick... Snacka nöjd man känner sig sen.
Ett litet problem uppstod dock under tredje varvet.
Mitt vänstra ben började tok-skrika.
- Va?! Äre sant?
Aah. asså de gjorde skit ont, så jag fick lixom halta mig fram, stannade sen och stretchde ut så det hjälpte lite.

Jag får väll annars plocka fram mitt 'ben-skydd' som jag hade på 'Olympic temat' på Seven förra året haha.
I was this basket-player.
Jag hade värsta snygga basket-linnet som jag köpt på Tradera, det är nog ett riktigt tror ja.
Man är lite smått ledsen att inte har kvar våra bilder från den kvällen.
Vi hade kameran med oss både dit och hem,
men vi lyckades slarva bort bilderna på datan och hann radera dom från kameran för fort.
Kände mig skit snygg iaf, korta vita shorts under som jag nästan kunde vait utan haha.
Och day after... När jag skulle hem med bara ben så var det en solig, ISKALL vinterdag.
En sån dag när folk går ut och går.
Jag kände mig skit mesig i min stora vinterjacka och bara ben haha.
Tacka för att det var sport-tema så man hade haft reebok-dojjer på sig och inte high heels.

Whatever, nu har jag ätit ett kokt ägg och myser framför 'One three hill'.
Ska ta en varm dush innan The hills börjar.
Ikväll ska jag äta lövbiff till middag :D
För det har jag hemma, i min kyl.
Det är tinat och allt :D
Med wokgrönsaker och sweet chili.
- Åhh va sugen ja vart!
Gotta get in the shower, så ska jag göra mat sen :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0