En liten nattlig gäsp och en tung diss..

Syrris har lämnat mig men jag ligger kvar..
Jag är skiit hungrig men tänker absoluuut inte ställa mig och GÖRA käk nu såå..
Tänkte vänta med att lägga mig tills hungern lagt sig lite, för det är inte så jävla lätt att somna när man är piss hungrig.
Men nu börjar de ge sig...
Jag borde lixom köpa hem lite vanliga grejjer som yoghurt, goda mackor, skorpor, nyponsoppa + glass...
Och sånna saker :D
Så man slipper tänka:
- Hum, orkar jag ställa mig och steka lövbiff kl. 01.30 eller ska jag vara hungrig...
Well.. Jag är fortfarande ganska pigg, borde ta vara på kvällen.

Just synd att jag inte hade nån mysig, trevlig film jag kunde dra igång..
Jag har typ kollat hyrd/egen film i den här lägenheten.. 5 ggr?
Inte en endaste film har jag fått med mig hit, ' FÅTT LÅNA' den där filmen där Peter Haber är uteliggare av Syrris.
(Sjukt irri. att jag inte kommer på vad den filmen heter..)
Ingen film nörd jag inte, ej kommit igång med nerladdningen heller så...

Sen vill jag passa på att dissa CARLINGS.
Eller iaf. deras påtvingande försök till merförsäljning.
Har hänt mig och mina nära mer än två ggr. för mkt. nu.
För många gånger för att jag ska tycka att det  'bara råkar bli så..'.

. Står och ska välja jalingar, och får hjälp direkt, kan inte bestämma mig.. :
- Men ta två par då, ta båda två.
Nej, mer ett par får han inte haha..
- Ahh de va snåålt!

.Ska betala en t-shirt och personal börjar
' Ahh ska ru inte ha nån cool scarf eller nåt också.. Joooo, nåt mer!

Va fan är grejjen. Det blir på ett så jävla onaturligt sätt.
Få en och känna sig snål bara.
På Åhléns har dom som grejj ibland att 'Glömmer vi erbjuda billig kökshanduk så får du en...'
Men på Carlings tjatar dom frivilligt, utan att bli tvugna att ge bort en scarf om dom glömmer fråga..

. Betalar en t-shirt igen.
- Inget mer, en mössa?
Nån snygg scarf?

Jag är skiit less på're...
Senast idaaag.!!

(Jag inser att personalen inte menar ' Fett snål du va rå', men de skulle va som att ja till varje kund som bara ska ha en Svea mössa skulle stå och pracka,
- Inga Björn Borg kalsonger, kan ta ett 2-pack? Lång-kalsonger till vintenr? Jag har handskar här bak också.
En rosa mössa OCKSÅ...?

Nej duuu....
Så tänker jag!

Kommentarer
Postat av: nathalie

åh gud vad jag håller med.. köpte senast en tröja och hon började tvinga på mig nån ful jävla scarf.. skulle jag vilja ha en scarf skulle jag väl köpa det!! haha

2008-10-12 @ 22:52:02
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0