Varföör har ingen lärt mig trolla fram choklad ur kylskåp för?!

Jag är en av dom Svenskar som följer 'Färjan' på Femman på Måndagkvällar haha..
Faan va jag skrattar.
Myckeet åt bartendern Håkan..
Big-Brother Robin som va me ikväll år dock jäääligt snygg..
Jääligt snygg.

På Lördag blire shake the but med snygga människor igen.
På Fredag blire IKEA med Syrris & Carro.
Och på kvällen tänkte vi nog sätta oss nånstans och käka gott.. Dricka lite gott och bara rå om varandra.
Feett... Precis vad jag är sugen på.

Nu ska jag nog snaart ta min nydushade, lena rena kropp och stoppa i säng :D
Med min cosmo och  mysa.
Synd att man typ inte hade en choklad-kaka man kunde gå till sängs med.
Det hade känts lyxigt..En Marabou-Amigo.
- Åååh, jag haar ingen :((



Jävla snygtt couple dom va..

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Men my gäd sirran.. hon ja, Jessica är snygg me Robin va mest bara en geek tycker ja haha! Åtminstonde i färjan, va ja tyckte i bb minns ja ej ;)

2008-10-21 @ 15:27:11
Postat av: Kristina

JAG skulle iaf. lätt ge han min jävla dress om han ville ha'reen :P

2008-10-21 @ 16:17:06
URL: http://kristinasbubbla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0