Vi gick med solen i våra blåa ögon..

Åh vardagslyxen jag älskaaar.
Jag & Syrris tog en helt fantastiska power-walk ute i Gamlis med kvällssolen i ansiktet.
Så skönt, vi hade svag musik i öronen och gick och pratade - syrra till syrra :D
Jätte skönt, ännu en dag me min Sirra som jag är helt nöjd med!
Värdslyckat sockerkaks-bak och trevligt middagssällskap gav hon mig idag.
Vi åt stark mat som ökar ämnesomsättningen och är skit gott :P

När jag kom hem efter våran gång så slängde jag mig in i en låång, varm persikodush!
Skummade in mig och det började genast lukta vrål gott i hela mitt badrum  inne på min toalett.
Sen slog jag mig ner på rumpan i vanlig ordning och shavade benen och filade små fossingarna.
Så nu är man fett fräsh, det kan ni hoppa upp och sätta er på ;-) Haha.

Nu ska jag ta lite mysiga bilder på min 'Omstyling' i vardagsrummet :D
Be back soon..








Massoor av bilder.
Åh, jag tycker det är såå härliigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0