What would you like, if you could have whatever you liked...?

Moorning säger jag.
Här ligger jag i leggings och bh under mitt ttäcke och myseer.
Klev upp i skit god tid, nästan halv sju.
Så nu är jag typ färdig.
Jag gjorde mig en omelett så  jag är morgonmätt också.
Vaknade på heelt rätt side of the day idag :D

Meen fortfarande tummarna ner för mitt internet.
Det suger hårt.
Jag försöker ladda ner en låt och den har tankat i typ 20 min nu och är fortfarande bara på 55%..
Man ba Haaaallåå!!
Det är ju T.I - Whatever you like.
Åhh kan jag bara få ner den nu pliiis.
Jag sitter och förhandslyssnar iaf.. Och den är sååå bra.

.. Baby you can whatever you like.

Jag älskaaar tid på morgonen.
Så man hinner diska och plocka..
Hänga in kläder om man har det framme.
Och så.. Det är så mysigt :))

Sen vill jag citera min Siirra.
Vi har ju 'köp-stopp' haha meen igår kände hon ändå att hon kunde gå i affärer iaf.
'' Jag är inte ett dugg rädd längre, för nu vet jag att jag inte ska shoppa ''
Nu är hon inte rädd för att gå i affärer längre.
Min sirraa!!!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

My gäd va konstigt de känns o gå upp.. världens tråkigaste väder o du är inte i stan!

I miss you sister :)

2008-10-29 @ 09:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0