Whatever lixom..

Cause you could get whatever you like..
Baby you can go wherever you like.
Baby I can do whatever you like, cause you'll do whatever I like.
You can get whatever you like.
I like this. And I liked it!!

Död updatering, så kmr. jag med ett sånt här trist inlägg.. Om vad?!
Jag ska updatera mig. Jag ska.
Eller jag tycker iaf det är triist att komma till en blogg så har bara ett par trista rader dykt upp.
Men så brukar ju inte jag skriva.
Det vet vi juue.
Såå... Då kanske de här kunde va ett sätt att lära sig uppskatta mina böcker jag annars skriver här :D Visst!!?
Förresten!!
Nu har JAG fastnat för 'Jonas-Brothers' Deras låt diggar braa :D Haha.

Kommentarer
Postat av: carolina

hahaaa.. Jag har med fastnat för Jonas Brothers ( som alla andra små flickor ) hahaa..

When are you coming back darling ? :)

2008-10-30 @ 11:01:12
URL: http://carolinaenvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0