Whats with the attitude..? And toppluvan..

Jag måste fan råå-dissa en till affär idag!
Eller affär och affär, NÅN på Household.
- My gääd.
Sä här vare, jag, syrris & Mamii var där.
Och vi shoppade lixom, eller mamii shoppade för typ en sexhundring.
Jag gick för att ta inslagningspapper och snören.
Och medans jag står och snurrar ihop snören så säger den där killen jag inte ens gillar till oss:
'' - Tänk gjärna på att snöret kostar en del..''
Jag trodde fan han skojjade först och skrattade mest till lite och ' Ahhråå'.
Mamii sa dock till att vi faktist hade flera paket att slå in.
Vi hade ju köpt grejjer så vi skulle kunna slå in 3-4 paket.
Han skojjade INTE.

För det första så jobbar jag själv i butik och vet att det inte diekt handlar om offantliga summor när det gäller dom där stora rullarna med snören.
Och det upplevdes faktist jäävligt otrevligt att säga så där.
Då får dom väl se till att ha papper&snöre bakom kassan och ta sig tid att själva slå in paket åt kunden.
På mitt jobb engagerar jag mig fan alltid i paketen och drar flera färger med snöre runt kartongerna flera varv  och lockar med mycket snöre och gör det fint.
Fan va förbannade vi vart, vi skrattde i trappen asså.
Aldrig någonsin på ett ställe där dom har 'själv-plock' av presentpapper har jag ens hört någon bli tillsagd att snåla.
Det vaar inte ens så att jag stog och vira på mig överdrivet!!

Fan Chilla Gunillaa....

Kommentarer
Postat av: tuldan

haha chilla gunilla.. de va bra.. shit majbritt..eller fuck off fritjoff.. kan du ju hälsa honom.. ;D

2008-10-20 @ 21:27:33
URL: http://matuldan.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Hade vi haft lite mer stake i oss hade vi sagt de haha ;) Cillis gunnilis..

2008-10-21 @ 15:31:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0